Повторялочка

Як організувати свій час. Подробиці за посиланням 


Прийоми раціонального навчання 
у самоосвітній роботі учня
Корисні поради 
"Як списувати текст"
  1. Уважно прочитай слова (речення, текст), які ти будеш списувати.
  2. Подумай, чи є там незрозумілі тобі слова. Якщо є, спитай учителя або батьків, знайди їх у тлумачному словничку самостійно. 
  3. Списуючи, продиктовуй собі кожне слово складами.
  4. Звір свій запис з тим, з чого списував.
"ЯК  ПРАЦЮВАТИ  ІЗ  СЛОВНИКОМ
1. Установи  граматичну функцію слова в реченні (дієслово,іменник, прикметник,прислівник, займенник  та інше).
2.     Вибери  із  всіх  варіантів перекладу те значення  слова, яке
     найбільше  підходить  до  тексту.
3. Фразеологічні  та  ідіоматичні  звороти  знаходити  в  двомовних словниках  по основному  компоненту.
4. Запам’ятовуй  більше штампів, коротких  фраз, словосполучень, ідіоматичних  зворотів.

 "ЯК  ПЕРЕКАЗАТИ   ТЕКСТ"
 1.     Прочитай  текст  про себе, щоб зрозуміти  загальний  зміст.
2.Вибери та  випиши незнайомі  лексичні  одиниці,знайди переклад.
3.  Прочитай  текст ,усно  переклади, якщо не все зрозуміло.
4.     Починай  розповідь  по  плану  переказу:
       текст  називається....
       мова  йде  про ....
 дія  відбувається ....(вказати   час, країну . місцевість. пору  року,інше)
       головні  персонажі....
       ідея  тексту....
       найбільше  мені  сподобалось....
"ЯК  НАВЧИТИСЯ  РОЗМОВЛЯТИ  ІНОЗЕМНОЮ  МОВОЮ"
1.     Кожне  речення  складай  за  знайомим  зразком.
2.     Пам’ятай  про зміст  та  правильність  мовлення.
3.     Запам’ятовуй  розмовні  звороти.
4.     Переказуй  текст  про  себе( вдома,на прогулянці, по дорозі в школу).
                                   "ЯК  ВИКОНУВАТИ   ВПРАВИ"
1.     Уважно  прочитай  завдання.
2. Якщо є  нові  слова  в завданні, знайди  їх  в словнику, переклади.
3.     Повтори  граматичний  матеріал  якщо  потрібно.
4.     Згадай  пояснення  вчителя  на  уроці.
5.     Прочитай  ще  раз завдання  і  виконуй  вправу.
Памятка
 "Як працювати з підручником 
1. Прочитати весь навчальний матеріал з метою загального ознайомлення зі змістом.
2. Виясни значення важких слів термінів і понять та висловів за допомогою словника по записах в робочому зошиті.
3.     Розділи навчальний матеріал  та частини
4.  Визначити головну думку автора, зроби записи у формі   плану , терезів
5. Прочитати текст ще раз і переказати його зміст по пам’яті.
                                           Пам’ятка
 "Як переказати текст параграфа
1. Уважно прочитай текст параграфа, запитання і завдання до нього.
2.Знайти в тексті відповіді на поставлені питання. Виконай всі завдання.
3.  Запам’ятай всі терміни і поняття, які виділені в тексті курсивом або в таблиці.
4.    Склади план свої відповіді.
5. Перекажи зміст тексту згідно складеного плану використовуючи  у своїй розповіді нові терміни, поняття.      
Памятка
"Як користуватися ілюстраціями підручника
 1. Розглянь уважно малюнок ( схему, таблицю ). Подумай, що тут зображено.
2. Вдумайся у назву і зміст ілюстрацій. Визнач до якої частини параграфа  відноситься ця  ілюстрація.
3. Визнач мету застосування малюнка (схеми, таблиці) при визначенні матеріалу.
4. Знайти в тексті параграфа відомості, факти, які підтверджують або конкретизують зміст даної ілюстрації.
5.     Розкажи при допомозі ілюстрації, які нові факти ти відкрив для себе.
Памятка 
Як скласти план тексту
 1.     Прочитай заголовок параграфа і подумай: який зміст закладено в заголовок?
2.     Прочитай уважно даний параграф і постарайся виділити в ньому і зрозуміти нові термін.
3.     Розглянь і постарайся зрозуміти малюнки і їх частини, що відноситься до тексту.
4.     Прочитай текс окремо по абзацах і визнач, про що говориться у кожному абзаці.
5.     Склади план прочитаного тексту, пунктами плану можуть бути заголовки абзаців.
6.     Закрий книжку, розкажи за складеним планом увесь текст, постарайся зрозуміти і запам’ятати його зміст.
7.     Дай відповідь на всі запитання в кінці параграфа або на запитання поставлені вчителем.
"Як працювати над задачею" 
1.     Прочитай уважно задачу та уяви, про що в ній розповідається.
 2.     Повтори умову та питання задачі.
 3.     Запиши коротку умову задачі.
 4.     Поясни, що означає кожне число.
 5.     Подумай, чи можна відразу дати відповідь на питання задачі.
6. Подумай, що необхідно знати, щоб відповісти на питання задачі.
 7.     Склади усно план розв’язання задачі.
 8.     Запиши розв’язання задачі з відповідним поясненням.
 9.     Перевір розв’язання.
 10.    Запиши відповідь на питання задачі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.